Щоб здійснити повернення замовлення повністю або частково необхідно:

  1. Заповнити форму на сайті:

    Заповнити форму повернення

  2. Відправити товари за реквізитами, зазначеними у формі
     

Зверніть, будь ласка, увагу!

  1. Ми зв'яжемося з вами протягом 2-3 робочих днів з моменту фактичного отримання вашої відправки поштою, а не після заповнення форми повернення.
  2. Товари для повернення повинні надсилатися лише у стандартній упаковці, що надається Нова Пошта. Додаткове пакування (картонні коробки, стрейчева плівка тощо) оплачується відправником.
  3. Якщо ви робили замовлення з доставкою сервісом Нова Пошта, повернення коштів можливе лише через переказ на карту (р/р) через сервіс NovaPay або готівкою у відділенні Нова Пошта. Повернення оплати в шоу-румі за такі замовлення не здійснюється!
  4. Повернення коштів на замовлення, отриманих і оплачених в шоу-румі, відбувається виключно в шоу-румі і виключно в тій формі, в якій проводився розрахунок. При поверненні замовлення, сплаченого банківською карткою через термінал (у т.ч. Google Pay / Apple Pay), необхідно мати цю картку при собі для здійснення повернення коштів.

 

Протягом якого терміну можна повернути товар?

Згідно з чинним законодавством, товар належної якості можна повернути протягом 14 днів з дня покупки. Товар неналежної якості – протягом гарантійного терміну (якщо він зазначений і магазин є носієм гарантійних зобов'язань), в інших випадках – протягом 30 днів.

Чи можна повернути частину замовлення?

Можна. Терміни та умови такі самі, як і для повернення всього замовлення.

Коли будуть повернуті гроші?

Гроші переказуються протягом 2-3 днів з моменту отримання повернутого товару. Врахуйте, що в суботу та неділю бухгалтерія не працює!

Повернення товарів належної якості:

Що таке товар належної якості?

Під товаром належної якості мається на увазі товар, який відповідає опису на сайті, без виробничих дефектів, який з певної причини вам не підійшов.

ВАЖЛИВО! Повернення товару належної якості можливе лише при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, заводські плівки) та споживчих властивостей.

Всі витрати на доставку при поверненні товару належної якості оплачує покупець.

Повернення товарів неналежної якості:

Що таке товар неналежної якості?

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар з виробничими дефектами або який втратив свої основні якості в процесі використання. Всі витрати на повернення такого товару несе наш магазин.